Prihlásenie
Po prihlásení budete mať prístupný obsah dostupný len pre členov.
Po prihlásení budete mať prístupný obsah dostupný len pre členov.
Vyplňte všetky potrebné údaje o spoločnosti a staňte sa členom.
Asociácia sa pri dosahovaní svojich cieľov zapája do viacerých projektov, ktoré prinášajú argumentačnú bázu pre rozhodovanie o smerovaní celého sektora. Na tejto podstránke prinášame aktuálne prebiehajúce projekty.
Za účelom spracovania komplexnej systematickej štúdie zameranej na získanie rozsiahlych poznatkov o vplyve vybraných globálnych kríz 21. storočia na podnikateľské subjekty a podnikateľské prostredie Vás prosíme o spoluprácu pri vyplnení dotazníku.
Údaje v dotazníku sú zbierané anonymne a budú využité len na vedecké účely s cieľom navrhnúť odporúčania pre príslušné ministerstvá v oblasti podpory podnikania v krízových situáciách pre prípad nastania obdobnej krízy. Úlohou návrhov bude flexibilnejšie a rýchlejšie nastavenie foriem pomoci podnikateľom. Viac detailov …
Prieskum sa zameriava na využívanie údajov (informácií) podnikmi cestovného ruchu v neistých situáciách (pandémia, energetická kríza, inflácia, nestabilita podnikateľského prostredia). Odpovede sú anonymné, získané informácie poslúžia iba na preskúmanie využívania údajov podnikmi cestovného ruchu.
Dotazník je súčasťou riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0136/23 „Od odolnosti k udržateľnosti: vplyv údajov na udržateľný a konkurencieschopný rozvoj cestovného ruchu“, ktorý sa rieši na Katedre cestovného ruchu Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Projekt bol vyvolaný nízkou dostupnosťou informácií s potenciálom uľahčiť rozhodovanie a plánovanie v sektore cestovného ruchu na Slovensku.
Cestovný ruch na Slovensku je ovplyvňovaný viacerými zmenami z ekonomického, politického, alebo environmentálneho prostredia. Sektor cestovného ruchu je zároveň chudobný na údaje. Slovenským podnikom, manažérskym organizáciám aj odvetvovým združeniam cestovného ruchu chýbajú vhodné informácie, ktoré by im uľahčili rozhodovanie a plánovanie. Nedostatok údajov tak podkopáva odolnosť podnikov a cieľových miest cestovného ruchu. Správne údaje podmieňujú vhodné a včasné reakcie, podnecujú konkurencieschopnosť a posilňujú vyjednávaciu a argumentačnú schopnosť aktérov v cestovnom ruchu.
Priemerný čas dokončenia je 15 – 20 minút.
Ďakujeme Vám