Jesenné stretnutie hotelierov a HORECA konferencia 2021

\| Vytlačiť \|

Jesenné stretnutie hotelierov a HORECA konferencia 2021. Prihláste sa - registrácia je už otvorená.


horeca jesen web 800x300 bez partnerov

#ReštartHORECAbiznisu

Rezervujte si vo svojich kalendároch termín HORECA konferencie 2021 a Jesenného stretnutia hotelierov 6. - 7. septembra 2021 v Hoteli Holiday Inn v Trnave. 

Majitelia a manažéri v hotelierstve a gastro sa stretnú na odbornej konferencii po dvoch rokoch, počas ktorých pandémia zásadným spôsobom zmenila nielen ich život, ale aj fungovanie. Uvoľnenie opatrení pred letnou sezónou i obavy z ohlasovanej 3. vlny pandémie ukázali, ako sa zmenil pracovný trh, nákupné správanie turistov a ich očakávania. Každá kríza, nevynímajúc pandemickú, však prináša nové výzvy, ktoré môžu nakoniec priniesť benefity v podobe nových príležitostí pre gastro i hotelierstvo.

Spolu s našimi hosťami a spíkrami, v rámci programu konferencie, chceme zodpovedať tieto otázky:

  • aký má vláda plán a nástroje na pomoc najviac postihnutému sektoru hotelierstva a gastronómie
  • ako vyriešiť nedostatok zamestnancov
  • ako sa zmenilo spotrebiteľské správanie návštevníkov a turis
  • aké nové príležitosti prináša pandémia v gastronómii a hotelierstve                       

PROGRAM

Pondelok 6. 9. 2021

16:00               Valné zhromaždenie AHRS – pre členov Asociácie

19:00               Get together dinner – pre všetkých účastníkov konferencie, hostí a vystavovateľov

 

Utorok 7. 9. 2021

08:00                Registrácia                                                                  

10:00               Otvorenie konferencie

10:30               Reštart HoReCa biznisu – nástroje pomoci od štátu

                        Diskusia s ministrami:

                         minister dopravy a výstavby SR Andrej Doležal

                         minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR Milan Krajniak.

                        Moderujú: Marek Harbuľák, generálny manažér AHRS, Ján Svoboda, viceprezident AHRS   

Vláda vyčlenila 256 miliónov na špecifickú pomoc pre podnikateľov v cestovnom ruchu. V úvode konferencie budeme diskutovať s ministrom dopravy Andrejom Doležalom, ako prebieha schvaľovanie žiadostí, koľko prostriedkov už vyplatilo ministerstvo dopravy podnikateľov a tiež , či bude pomoc na jeseň pokračovať a aké ďalšie nástroje na podporu propagácie i konkurencieschopnosti pripravuje rezort dopravy. A o tom, že v máji začala fungovať nová agentúra na podporu cestovného ruchu.

V dôsledku pandémie prišlo o prácu v tomto odvetví viac ako 40 000 zamestnancov. Napriek štátnej pomoci na udržanie zamestnanosti. Ministerstvo práce však avizuje pokračovanie pomoci od septembra, v závislosti od fázy, podľa nového Covid automatu. Odzrkadľuje toto kritérium skutočné prekážky v podnikaní hotelierov či gastro prevádzok? Je takáto pomoc zamestnávateľom dostatočná,  alebo sú za odchodom zamestnancov iné dôvody? O skutočných prekážkach  pri hľadaní zamestnancov, nastavení pravidiel štátnej pomoci, o tom, aké zmeny potrebujú zamestnávatelia v hotelierstve a gastronómii, budeme diskutovať s ministrom práce, sociálnych vecí a rodiny Milanom Krajniakom.   

11:30               Tlačový brífing /prezentácie vystavovateľov

12:00               Obed

13:30              Hotelier´s talk – vyrieši nedostatok zamestnancov automatizácia alebo nekvalifikovaný personál?

Všeobecný nedostatok kvalifikovaného personálu pred pandémiou zhoršil masívny odchod zamestnancov z hotelierstva a gastronómie. V diskusii s hosťami sa pozrieme na to, či dokáže automatizácia nahradiť chýbajúci personál v hoteloch a reštauráciách, ale aj na to, či je  nekvalifikovaný personál lepším riešením než žiadny personál. Diskutovať budeme o skutočných príčinách nezáujmu zamestnancov o prácu v gastronómii, dozvieme sa, ako sa riešili nedostatok zamestnancov počas letnej sezóny hotelieri a majitelia gastro prevádzok: 

                       Michal Petráš – riaditeľ hotela Senec a Aquapark Senec

                       Róbert Tóth – Hotelier roka 2019, riaditeľ hotela Radisson Blue Carlton Hotel

                       Anton Novotný – licenčný partner McDonald´s

                       Moderuje: Ján Svoboda 

14:40              Prezentácie vystavovateľov

15:00              Prestávka

15:30             Pandemický návštevník a turista, nové príležitosti

Povinné zatvorenie hotelov, penziónov a reštaurácií, aj ďalšie obmedzenia v dôsledku prijatých protipandemických opatrení, spôsobili od vypuknutia pandémie veľké ekonomické škody. Každá kríza však prináša ponaučenie: nové príležitosti a výzvy, na ktoré by sa mali hotelieri a gastro prevádzky dobre pripraviť:

                      Marcel Gajdoš – generálny riaditeľ VISA pre CZ,SK, HU

                      Tomáš Kýček – Head of Sales, foodpanda

                      Jakub Klimczak – STR Global

                      Vladimír Machalík – Slovenské združenie výrobcov piva a sladu

                      Moderuje: Marek Harbuľák, generálny manažér AHRS            

17:00             Zhrnutie, závery, tombola

 

CHCEM SA ZÚČASTNIŤ

Účastnícky poplatok pre členov AHRS je po uplatnení zľavy vo výške 118,80 EUR s DPH.

Pre nečlenov je poplatok vo výške 228 EUR s DPH.

Členovia AHRS si môžu uplatniť zľavový kód "AHRS2021" v registračnom formulári v časti MIMORIADNE ZĽAVY. Pozri fotonávod.

REGISTROVAŤ SA

 

CHCEM VYSTAVOVAŤ

V prípade, ak máte záujem o vystavovateľské miesto na Jesennom stretnutí hotelierov a HORECA konferencii 2021, kontaktujte:

Lucia Bizoňová
manager HNevents
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
mobil: + 421 948 911 069

Stiahni si leták s informáciami pre vystavovateľov TU

Vystavovateľská objednávka - vyplnenú objednávku pošlite na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

PREZENTÁCIA VYSTAVOVATEĽOV: Každý vystavovateľ má možnosť prezentovať svoju ponuku aj počas programu konferencie.

Využite priestor prezentovať sa priamo pred publikom.

Podmienky prezentácie:

- MAX.2 slidy/snímky prezentácie

- MAX.2 minúty na prezentáciu

- zaslanie prezentácie do 03.09.2021 na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. s uvedením kontaktu a mena prezentujúceho.

Prezentácie vystavovateľov sú riadené moderátorom, inštrukcie budú poslané prezentujúcemu. Podmienkou pre zaradenie prezentácie do programu je splnenie vyššie uvedených podmienok.

COVID OPATRENIA

Vstup na konferenciu bude umožnený LEN: ​

  • plne zaočkovaným osobám
  • osobám, ktoré prekonali ochornenie COVID 19 v posledných 180 dňoch
  • osobám s negatívnym antigénovým testom - s platnosťou maximálne 24 hodín

Účastníkom konferencie bude k dispozícii bezplatné antigénové testovanie, ktoré bude prebiehať pred budovou hotelu od 7:30 hod.

 

\| Vytlačiť \|