Jarné stretnutie pokračovanie...

\| Vytlačiť \|

Šokujúci príbeh anglického gentlemana, blogy, You Tube ale aj zmena loga a názvu ZHR SR....

Šokujúci príbeh anglického gentlemana

Už podtitul prezentácie anglického novinára Oobaha Butlera znel zvláštne „ako sa stať najlepšie hodnotenou reštauráciou v Londýne v konkurencii 20 tisíc podnikov“. Takáto kontroverzná prezentácia v histórii odborných konferencií asi nebola. Aj keď Oobah nie je z branže, jeho prvou prácou bolo písanie fejkových recenzií pre reštaurácie. Preto svoje aktivity zacielil na reputačný manažment, konkrétne na Tripadvisor. Vytvoril si „akože“ reštauráciu (adresu mal na svojom záhradnom domčeku), a požiadal kamarátov a rodinu, aby mu napísali pozitívne recenzie. Fotky jedál, ktoré zverejnil boli z rôznych surovín, často to ani neboli konzumovateľné potraviny ako napr. pena na holenie, či ďalšie pochutiny z drogérie. Tak sa postupne stal reštauráciou číslo 1, ale len podľa hodnotení...Podrobný príbeh je už verejne známy a existuje i zaujímavé video. Hlavným odkazom celej „práce“ Oobaha je, že ľudia viac veria online informáciám, ako skutočnej realite. Teraz má asi 40 miliónov sledovateľov, a za tento počin, v ktorom aj najväčší odborníci napísali dobré hodnotenia, napriek tomu, že reštaurácia nikdy neexistovala, bol nominovaný aj na britské výročné ceny v kategórií televíznych dokumentov.

O89A0416SM

Blogy, You tube, streetfood...

V tomto bloku konferencie sa predstavila aj blogerka, ktorá navštívila 56 krajín a svoje služby ponúka celosvetovo. Nasledovali zaujímavé informácie o využívaní You Tube na propagáciu hotelov či reštaurácií, ale aj o novom trende streetfoodu od Ota Kóňu, ktorý pridal k prezentácii aj interesantné čísla, tie prezentácie boli poslednými odbornými prezentáciami utorkového odborného programu.

Valné zhromaždenie ZHR SR sa začalo v netradičnom podvečernom čase. Prezident ZHR SR Tomáš Ondrčka v úvode uviedol šťavnato komentovanú správu o činnosti a členovia ocenili prácu zväzu a po krátkej ale pozitívnej reakciischválili naše nové logo i nový názov: Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska.

Dážď nepokazil zábavu

Večerný program na brehu Slnečných jazier bol kvôli celodennému dažďu v interiéroch Hotela Senec, ktorý sme ocenili ako veľmi vhodný na takéto podujatia. Zábava s overenou skupinou Replay Band bola výborná, jedlo počas konania konferencie tiež vynikajúce.

Technológie hýbu branžou

Novinkou konferencie boli tri bloky prezentácií vystavovateľov. Prísne nastavený systém prezentácií- 2 slidy a 2 minúty bol výzvou pre vystavovateľov. No zvládli to skvele a vhodným spôsobom prezentovali ponuky svojich spoločností. Inak o systéme online otázok Sli.do, ktorý sa počas konferencie využíval bola tiež prezentácia – Zo Slovenska k Elonovi Muskovi a to v novom bloku nazvanom HOTEL TECHNOLOGY FORUM.

A na záver tombola, obed, brífing pre médiá... Na jeseň sa stretneme.

\| Vytlačiť \|