Prihlásenie
Po prihlásení budete mať prístupný obsah dostupný len pre členov.
Po prihlásení budete mať prístupný obsah dostupný len pre členov.
Vyplňte všetky potrebné údaje o spoločnosti a staňte sa členom.
doc. PhDr. Michal Lukáč, PhD., Ed.D., riaditeľ Inštitútu manažmentu
+421 33 5565 630
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Inštitút manažmentu
Námestie J. Herdu 2
917 01 Trnava
IČO: 36078913
DIČ: 2021385861
IČ DPH: SK 2021385861
Vysoká škola
Inštitút manažmentu Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Inštitút manažmentu UCM v Trnave vznikol 1. júna 2020 a ako najmladšia súčasť UCM v Trnave so svojimi študijnými programami dopĺňa nevyplnené miesto v škále študijných programov nielen na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave, ale aj na celom Slovensku. Inštitút manažmentu je rýchlo sa rozrastajúce pracovisko, ktoré si postupne nachádza svoje miesto a získava svoju atraktivitu, tak v očiach súčasných a potenciálnych študentov a pedagógov, ako aj medzi univerzitnými pracoviskami pôsobiacimi v danej oblasti na Slovensku a v okolí. Inštitút manažmentu má za cieľ prostredníctvom vedeckých poznatkov a úzkej spolupráce s praxou ponúknuť praxi v absolventov schopných reflektovať na súčasné, ale aj budúce trendy v oblasti manažmentu, turizmu a hotelierstva.
Aktuálne študijné odbory
Študijný program Manažmentu v turizme a hotelierstve, zaradený v študijnom odbore Ekonómia a manažment.
Uplatniteľnosť absolventov
Absolvent študijného programu Manažment v turizme a hotelierstve má poznatky o súčasných trendoch v turizme a hotelierstve, dokáže riadiť svoje rozhodnutia, plány a projekty, ako aj tímy, prípadne väčšie vnútroorganizačné útvary, pri napĺňaní tak strategických, taktických, ako aj operatívnych cieľov a plánov organizácie turizmu. Absolvent je schopný uplatniť jednotlivé praktické zručnosti manažéra, ako napr. otvorenú komunikáciu, time manažment seba aj ostatných, účinne motivovať zamestnancov, riadiť inovácie, riadiť organizáciu spoločensky zodpovedne, pracovať v interkultúrnom prostredí, permanentne sa vzdelávať a iné. Absolvent má taktiež znalosti z oblasti riadenia ľudských zdrojov, marketingu, organizovaní podujatí a projektov, ekonómie, účtovníctva, štatistiky a informatiky, ktoré dokáže aplikovať v podnikateľskej sfére, vo verejných inštitúciách a aj mimovládnom a business sektore, v odvetví služieb v oblasti turizmu a hotelierstva.
Zoznam partnerov školy